חיפושדלג על חיפוש

פרמה גורי בע"מ - עמוד הבית

פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

כאבי מחזור – כיצד להתכונן לקראת כאבי וסת?

כיצד כדאי להתכונן לקראת תקופת כאבי המחזור כדי לעבור אותה בשלום? הנה מספר טיפים שיעזרו לך להתגבר על כאבי מחזור
 כל אחת מאיתנו כבר מכירה את הגוף שלה וגם את הסימנים לבואם של כאבי מחזור. אצל חלק מאיתנו מופיעות התכווצויות חזקות בבטן, אחרות סובלות מכאבי מחזור בגב התחתון, הגוף מרגיש חלש פתאום, הראש פועם ולעיתים כאבי מחזור גם מלווים כאבי מחזור כאבי וסתבסחרחורות, חולשה, תשישות ובחילות. לקראת כאבי מחזור רבות מאיתנו מבטלות תוכניות, מעדיפות לנח או להימנע מפעילויות אקטיביות כיוון שכאבי מחזור יוצרים קושי לנוע בנח, להרגיש חופיה לגמרי, קשה להתנהג לגמרי כרגיל או לעמוד באתגרים פיזיים כשהגוף דואב. לרוע המזל, אצל רבות מאיתנו כאבי מחזור מתחילים זמן רב לפני המחזור עצמו כך שתקופת כאבי המחזור הינה תקופה ממושכת וכך יוצא שבמשך כשבועיים בערך את אינך במיטבך.

כיצד כדאי להתכונן לקראת תקופת כאבי המחזור כדי לעבור אותה בשלום? הנה מספר טיפים שיעזרו לך להתגבר על כאבי וסת :

הפחתת הלחצים בתקופת ה-PMS: לחצים, מתח, עומס יתר, פעילות יתר עלולים להעצים את כאבי המחזור ולכן, לקראת תקופת PMS מומלץ להפחית מהלחץ וליצור סביבך אווירה רגועה יותר. כדי לחוש רגועה יותר, תוכלי להשתמש ברסקיו רמדי מפרחי באך שיעזור לך להירגע ולהרגיש שלווה יותר.
כאבי מחזור טייק קר טייק קר לכאבי מחזור: TAKE CARE הינו אביזר ייחודי, לא תרופתי בעל יעילות מוכחת המיועד להפחתת כאבי מחזור – הטייק קר לכאבי מחזור מתלבש על התחתונים בקלות. הפרידי את שני החלקים הוורודים של ע"י החלקה לצד, מקמי את החלק הגדול בצד הפנימי של בד התחתון, קרוב לגופך כשצד הוורוד נוגע בעורך. את הכפתור הקטן הצמידי מהצד השני של התחתון והוא ייצמד בקלות בכוח מגנטי לחלק הפנימי הגדול.
פעילות ספורטיבית קבועה: תקופת כאבי וסת היא לא הזמן להגביר את הקצב במכון הכושר, אלא לשמור על איזון ולייצר שגרת ספורט קבועה המתאימה לתקופת הוסת. בעזרת הטייק קר לכאבי וסת תוכלי להתאמן כרגיל, ללכת לים ולהרגיש רגועה, כיוון שתחושי פחות בכאבים ותוכלי לעבור את תקופת המחזור בצורה הנינוחה ביותר.
בגדים לתקופת המחזור: גם אם קיץ וחם ומתחשק לך ללבוש הדוק וצמוד, הרי שבתקופת המחזור מומלץ שלא ללחוץ על הגוף ובוודאי שלא על אזור פלג הגוף התחתון. בחרי לך בגדים רפויים ומשוחררים, מבדים אווריריים וקלילים, כותנה נושמת, מכנסים מתרחבים ופריטי אופנה מחמיאים שיגרמו לך תחושה נוחה ולא לחוצה או הדוקה.
תזונה נכונה:
אחד הדברים החשובים ביותר הוא להקפיד על התפריט והתזונה שלך לפני ובעת המחזור, להסיר ממנו סוכרים, להפחית ואף להימנע מצריכת קפאין ואלכוהול.  

 

 

 

 

יצירת קשרדלג על יצירת קשר

יצירת קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד