חיפושדלג על חיפוש

פרמה גורי בע"מ - עמוד הבית

פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

התמודדות עם לחץ נפשי עם פרחי באך

פרחי באך לחץמאת:קרן אהרוני מטפלת ברפואה משלימה
פרחי באך, רפלקסולוגיה  ושיטת NLP
050-6866424
 www.wonderful-life.co.il 

לצערנו, החברה המודרנית והחיים בארצנו מובילים אותנו לחיים מלאים בלחצים ומתחים. פיגועים, אינתיפאדה, מיתון, אבטלה, חוסר וודאות כלכלית ואישית, אלימות בחברה, במשפחה, בכבישים. החברה ההישגית והתחרותית משתנה ללא הרף ואנו נדרשים לעמוד בציפיות ולהצליח בקריירה, בזוגיות, בהורות וציפיות אלה כשלעצמן מייצרות לחץ ומתח.
לחץ נפשי ומתח פוגעים במערכת החיסונית של גופנו.
חוקרי לחץ מודרניים טוענים שהלחץ הוא כמו רעל שמטפטף בשיטתיות בתוך הגוף,הלחץ נאגר ומצטבר מחליש את הגוף ואת יכולת ההתגוננות שלו בפני מחלות כגון: יתר לחץ דם, סכרת, כיבי קיבה, זיהומים ויראליים, מחלות אוטואימוניות ואף למקרי מוות פתאומיים (כמו התקף לב).
לחץ ומתח פוגעים באיכות חיינו
גובים מחיר נפשי כבד המתבטא בחוסר שקט, מצבי חרדה, דיכאון וחוסר הנאה מהחיים
לחץ ומתח גורמים לנו להתבלות ולהזקין לפני הזמן
מצב של כאב יומיומי גורם להפעלת מערכות החירום של גופנו פעמים רבות במהלך היום, מצב שגורם לשחיקה גופנית ונפשית והתוצאה היא שאנו מזדקנים.

טיפול בתמציות פרחי באך
עוזר במצבי לחץ ומתח מחזיר לגוף ולנפש את האיזון ומאפשר חיים רגועים ושלווים.
ישנן סיבות רבות ללחץ ומתח ולכן יש צורך לאבחן כל מקרה לגופו ,אציג לפניכם רק חלק מהתמציות שיכולות לסייע :
IMPATIENS  - אימפטיאנס 
תמצית לטיפוס שמתרגז בקלות, חסר מנוחה וסבלנות 
ELM – אלם 
תמצית לתקופה של עומס אחריות, משימות, מטלות, קושי לעמוד בקצב האירועים
WHITE  CHESTNUT– וויט צ'סטנאט                                                                              תמצית למצבים של מחשבות טורדניות שלא ניתן לשלוט בהן.למצב בו קשה להתרכז ביום או לישון בלילה
VERVAIN - ורווין   
לאנשים שלוקחים על עצמם יותר מדי עבודה, ומנסים להתמודד עם מספר רב של משימות בו זמנית משקיעים  מאמץ רב עד לקצה היכולות הפיזיות.
לטיפול בתמציות פרחי באך יתרונות נוספים : אין תופעות לוואי, מותר בכל גיל, לאנשים חולים, נשים בהריון ואין מניעה ליטול אותן בשילוב תרופות קונבנציונליות

טיפים נוספים להפחתת לחצים ומתחים 
תרגילי נשימות - לשאוף שאיפה עמוקה ואיטית  דרך האף ולתוך הבטן ואז לנשוף החוצה את האוויר לאט לאט דרך הפה, כשהשפתיים מכווצות.
מדיטציות - תורמת לרגיעה, לשקט, לאיזון ולבהירות.
ספורט – פעילות גופנית משחררת לחץ  ומתחים (יוגה,חדר כושר, שחייה,ריצה,הליכה).
פעילות מינית
חשיבה חיובית – משפטים/מנטרות כמו: "הכל בסדר" ,"אני רגוע ושולט במצב"
דמיון מודרך – להאזין להדרכות של דמיון מודרך או לדמיין סיטואציות שמרגיעות אותנו.
עיסויים
לתכנן את היום – להכין רשימה מסודרת של המשימות לפי סדר חשיבות
לצאת לחופשות .
להפחית בקופאין ועישון    

מאחלת לכם חיים נפלאים ורגועים
קרן אהרוני


טוב שיש בבית או בתיק רסקיו שמלווה אתכם בכל מקום

שקט נפשי

 

צור קשרדלג על צור קשר

צור קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד